Klar med alla julklappar!

Så skönt att vara klar med alla julklapparna! Jag och syster var i väg hela lördan och shoppa, så då hitta jag de sista jag skulla ha. Fast troligen lär jag springa på något mer bra som jag bara kommer vara tvungen att köpa haha..

Jag har noll blogg lust därför de är så tyst här. Är även ute på vfu nu tre dagar kvar. Jag är helt slut i både kropp och själ när jag kommer hem. Är inte van att gå upp tidigt och vara i gång så länge på dagarna. Men de är kul och jag lär mig något nytt varje dag!

När jag slutar på fredag ska jag åka hemhem, dock inte för att ha en lugn och skön helg. Nejnej här ska jobbas haha.. 7.30-16.30 lördag söndag är de som gäller! Skoj!

Ne nu ska jag fortsätta mysa under filten till levande ljus och kaffekoppen i handen. Kaffe med kanel!! Mumms! Ute spöregnar de och är så grått så grått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0