Nu börjar de bli kallt ute..

Se där ja nu har halva denna veckan också paserat. Idag har jag fått en hel del gjort, varit och letat efter min praktikplats som jag ska vara på i två veckor från och med måndag. Sen åkte jag förbi syster en sväng. Sen har jag läst och läst idag igen, är sjukt nöjd över att kunna läsa utan huvudvärk, skönt!
Jag tog mig ut på en mycket skön löptur det har varit underbart väder dock rejält kallt och lite halkigt. Men de blev en tur på 30min körde fyra gånger upp och ner för ramberget. Kan ju inte klaga på utsikten på denna löptur iaf. När jag kom hem fick de bli 20min zumba också. Så nu är jag rätt mör i kroppen och sjukt trött!! Vet inte va de är men jag har kommit in i någon trötthetsperiod nu, sover till minst 10 på morgonen äve om jag lägger mig vid 22-23. Haha. Men ni vet jag älskar ju att sova haha..!

Ja jag svamlar bara som vanligt.. haha..

Kommentarer
Postat av: emma

får man fråga varför du uppdatera två likadana inlägg? hihi ;) puss

2011-11-16 @ 18:51:07
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0