Jobba jobba jobba..

Då var en ny vecka här och jag är betydligt piggare nu. Så skönt att de bara satt i en knapp vecka. :)

I helgen har jag bara jobbat. Men de är skoj vi var ett skönt gäng som jobbade i helgen så då går de betydligt fortare. :) Var lite segt att åka hem igår dock, regnet bara öste ner och det ble mörkt rätt fort. Men hem kom jag vid 19 tiden.



Idag har jag passat Dennis och Ida. Vi åkte till gymmet vid 10 tiden. Då de finns barnpassning på detta gym så fick vi prova på det. Det gick kanon bra så de va skönt. :) Jag tränade bara i 20min dels för att D och I inte hade varit på Gymini förut och dels för att jag var sjuk förra veckan. Men nu har jag fått mersmak så kommer bli en del gym tid denna veckan.. :D

Sen har vi såklart bowlat en hel massa och även lagt pussel! :)






Ne nu ska jag fortsätta läsa inför littsem i morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0