En toppen helg!

Vilken kanon helg jag haft.. Igår hämta jag upp Cia på stationen vid 16 tiden. Vi åkte bara hem och fixa till oss sen åkte vi in till stan där vi gick på bio. Vi kollade på Jag saknar dig det var en bra film. Det var en hel del människor i salongen som satt och grina hur mycket som helst.. Det gjorde tyvärr att vi tyckte de blev pinsamt haha.. Okey jag grinar väldigt oft när jag ser filmer även serier men att sitta och ulka och typ skaka de blev lite för mycket för mig.. Men hade jag sett filmen här hemma själv då lovar jag att jag hade grinat lika mycket som dessa männiksor gjorde. Haha..

När vi kom hem satt vi å tjöta och fixa naglarna och tjöta lite till. Innan vi tillslut la oss och ja då tjata vi lite till innan vi somna.. :)

Idag efter springturen åt vi en super god frulle. Sen va de dags att fixa iordning sig inför Idas namngivning. Som jag nu precis har kommit hemifrån. Det va en trevlig tillställning. Jag har ju ingen kamera men de togs en hel massa kort med systers kamera så tänkte jag skulle sno lite kort från henne så ni får se. Men de blir väl först någon dag under veckan..

Nu ligger jag här hemma själv i soffan och allt är som förut.. Ska ligga här i soffan resten av denna dag hade jag tänkt.. Imorgon är de en föreläsning på förmiddagen sen får vi se va jag hittar på..

Ne nu ska jag slö kolla på tvn..

Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0