Nu är de vardag igen!

Då var jag tillbaka i götet igen då eftre tre härlig månader hemhemma i dalsland.. Har jobbat som en liten gnu denna sommaren men shit vilket roligt sommarjobb jag haft.. Lätt de bästa jag haft.. :) Så även om jag jobbat typ varje dag, iaf varje varje helg i lite mer än åtta veckor så har dagarna sprungit förbi!! :)

I torsdags började skolan igen.. Kännde bra att få träffa dem goa vännerna som jag har här samt att jag vet att jag nu är inne på mitt sista år på universitetet!! Helt galet snart är jag klar!! 9 Månader har jag kvar tills jag är examinerad förskolelärare!! Wii..

Jag avsluta öven min osmmar i bulgarien med bästaaste Mamma! Vi hade de så gött den veckan vi var där. De var riktig semester de.. :)

Igår körde jag ute en Mamma, Ida och Dennis till landvetter "Callo och E åkte i en annan bil" då dem skulle iväg till mallorca! Så denna veckan är jag helt själv här i stan, haha.. Så nu bor jag på nummer 9. Känns lite konstigt att ha ett helt hur för sig själv.. Men de är rätt gött med, men man känner sig lite mer ensamn än vanligt.. ;)

Idag har jag varit en sväng till grebbestad, där Anders mötte mig <3 vi åkte till sportshopen jag skulle ha en jacka men såklart fanns den inte kvar. De är ju 50% på rea priset där nu så folk är som galningar där inne.. Haha.. Jag köpte mig lite nya träningskläder samt ett par snygga skor.. :)
Jag har nu lämnat mitt kära Kawasaki märke bakom mig och är nu helt såld på Björn Borg skor.. Haha.. Köpte mig dessa i fredags här i göteborg
 

Och idag köpte jag mig dessa


Är redan kär i båda dessa haha så får köra på varannan dag ;)

Sen köpte jag skit snygga träningskläder i märket Craft, det är i en skön orange färg även de på byxorna syns inte så bra på bilden men.. :)



Gillar skarpt trycket på baksidan av tröjan! :)



Mycket nöjd över dagens köp! Plus att jag köpte en hel massa presenter då mamma fyller på måndag och dennis på tisdag! Kalas och namngivning blir de nästa söndag! :D

Efter vi hade shoppat så åkte vi ut till Sannäs badplats och gick upp på berget! <3 En roliga och mysig dag. Nu är jag dock väldigt trött så ska nog snart gå upp å lägga mig och läsa lite i en kursbok..

Tänkte jag skulle bli lite bättre på att blogga, men då kommer de nog bli en hel del om min träning. För nu jäklar är jag igång! Tackvare den gryma presenten jag fick av syster med familj! En garmin forerunner, det är bla en puls klocka med gps i.. I löööve it!! :D Så på måndag börjar jag på mitt 10veckors program!!

Ojoj flum inlägg men men så blir de ibland.. haha


Haha snygga miner vi har både jag ochh Ida <3



Vi är ju alltid lika snygga jag och Dennis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0