Bara lite trött idag!

Fy vilken jobbig natt jag hade inatt.. Jag kunde inte somna tänkte på en hel massa saker och det var galet varmt här inne fast att fönstret var öppet. Så jag somna någon gång mellan 2.30-3. Yee de va så skoj att gå upp när klockan ringde vid 7 i morse. Eller inte. Men jag överlevde dagen med hjälp av kaffe och goa barn!
Slutade 16 idag och då bar de av till gymmet med syster vi körde ett härligt ff pass! Så mina stackars armar kommer känna av detta imorgon. Men gött var de!! Det är så skönt att ha kommit igång med träningen nu igen. Försöker köra som jag gjorde under ff perioden alltså träna varje dag. Jag har till och med fått tillbaka träningshuvudvärken! Den enda huvudvärk jag gillar. Haha..
 
Nu sitter jag i soffan och bara försöker hålla mig vaken. Men ikväll blir de då att lägga sig tidigt imorgon väntar en lång dag på jobbet! 8-17.30 härliga underbara tisdag!
 
Måste köpa ny sladd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0