Ännu en dag med sol!!

Det är så skönt med sol! Känner sig betydligt piggare då. Jag har varit ute på en promenad blev 3.6km idag. Mycket härligt, så nu har jag laddat  upp med mera solenergi. Hihi.. Jag har även pluggat inför semenariet som är imorgon samt varit ute på min vfu plats! Man hinner mycket när man går upp i tid haha..

Jag har funderat på detta med att lägga upp mina före och efter bilder. Men jag får inte till de så jag får dem brevid varann i likadan storlek så ni får vänta lite så får jag be syster om hjälp. Tss.. Jag bara älskar min min på efter kortet haha.. Mega nyvaken haha.. Sweet!!

Bjuder på en bild från igår!



På väg till dagis! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0