Jobbiga dagar!!

Ja fy bubblan för att vara sjuk!! Troligen influensan jag har och de är riktigt segt. Det bara slog till i torsdags när jag satt i bilen på väg till långed. Sen har de bara fortsätt.. Åkte hem hit i lördags så var hemma vid 13 tiden och då var jag verkligen helt slut så den dagen låg jag i soffan under två filtar och fullt med kläder på mig.. Igår var likadan soffan hela dagen under två filtar! Syster och Ida kom förbi en lite sväng dem hade med sig mc flurry så de va snällt hihi.. Annars lever jag på ibumetin, otrivin nässpray mentol samt frukt. Jag äter frukter och hoppas att bli friskare fortare haha.. Men de är verkligen ingen bra tajming på att vara sjuk nu då det är mycket i skoaln denna veckan! Men vad trodde jag efter en vecka på Vfun men ungar som hostar, nyser och snorar dagarna i ända.. Så nu hinner jag väl precis bli frisk innan jag ska ut på vfu igen. Menmen så är de..

I fredags var jag hos tandläkarn och fy faan va dyrt de är!!! Jäkla skit! Haha.. Sen att jag har ett hål i en jäkla visdomstand! Gaah hur störande är inte de då! Jag fick en ny tid för att laga denna jäkla skit tand men jag ringde nu i morse och ändrade tid och att jag istället vill dra ut tandjäkeln. För stor ide att lägga massa pengar på att laga en tand som inte behövs. Ne ut med den! Haha..

Så nu blir de till att börja jobba igen som en tok så jag har råd att gå till tandläkarn haha..

Ne nu ska jag pälsa på mig och strax bege mig till skolan!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

usch då låter inge kul me förkylning :(

Har du ingen tand försäkring? jag betalr 35kr i månaden och jag behöver inte lägga ett öre när jag e hos tandläkaren skit bra .. du borde skaffa det för man vet ju hur jäkla dyrt det är annars.. krya på dig <3

2012-02-13 @ 16:32:28
URL: http://anniemika.blogg.se/
Postat av: Mikaela

okey men jag tror jag fick hem nått brev om det men även att de sa det hos tandläkarn oxå .. jaja hur mycket skulle du behöva betala då? men det går ju att spara oxå men det är ju så tråkigt att lägga ut så mkt på en gång liksom..



kommer du hemhem te helgen, ska träffa Linda på kickis te helgen så vore kul om du va hemma så kunde vi träffas allihopa.. kan ringa dig i veckan ons typ för imorn jobbar jag så då blir det sent..

2012-02-13 @ 20:47:23
URL: http://anniemika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0