Nästa torsdag..

Åker jag och Dennis till långed. Jag ska nämligen till tandläkarn nästa fredag.. Buhuu va jag inte längtar.. Har inte varit där på snart 3år haha.. Kommer bli dyrt!! Eller kan jag ha sån tur att mina tänder är utmärkta!

Vi kommer iaf stanna till på lördag då jag har en hel del att plugga och de blir inte gjort om jag är i långed. Men på fredag ska vi åka till ed och discobowla. Dennis blev glad när jag sa att jag bokat en bana till oss och att mormor och morfar ska åka med. Han blev dock lite orolig efter att han hade fått ett utbrott och callo fråga han " tror du madde vill ha med dig till långed om du håller på så här?" När han lugnat sig sa han typ " madde om man har bokat en bana då måste man spela. För du har bokat en bana va?" Haha han blev änna lite orolig att jag inte vill ha med han haha.. Sötungen.. Och igår när jag skulle åka hem så sa han "nej de får du inte, mamma visst älskar vi madde?" Thii.. Fick dock ett litet vagt svar från callo mohahaa.. Fast de vet jag ju att hon älskar mig för hon ville inte heller att jag skulle åka hem.. haha.. ;)

Ja som ni märker har jag inget vettigt för mig så sitter och svammlar här på bloggen.. Igentligen borrde jag läsa lite till inför i morgon men de är ju inte lika roligt som att ha tråkigt.. Tss..

Jo just de jag måste återigen beröma min postgubbe haha.. Han är ju bara för go alltså som alltid ringer på när jag beställt något som är för stort att få in i brevinkastet. Då ger han mig de direkt i handen istället för att släng in en avi, alltså jag slipper ta mig till posten och hämta ut de. Tror de är tredje gången de händer nu.. Jag får nog baka lite muffins och ge han nästa gång jag ser han som tack. haha..

Nee nu får jag sluta med de här svammlet!!



Saknar denna hårboll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0