Torsdag den 2 februari!

Ojoj vad jag har gjort mycket idag.
Jag började dagen med en koppkaffe framför tvn där jag såklart såg på våra bästa år.. Haha.




Vid 7.15 gick jag ut och gick en morgonpromenad i ca 30 min. de var riktigt härligt och uppfriskande.



Sen var de dags för skolan där dagen började med en föreälsning....



Det va inte den roliagste föreälsningen så jag och Matilda gick och shoppa istället haha.. Fick mig två par jeans, i en storlek mindre än jag brukar!! Glad!!



Ja och nu har jag precis fikat!!



Nu ska jag fixa med alla mina papper och mitt cv som jag ska lämna in till en förskola på måndag!!

Har haft en bra dag som bara blivit bättre och bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0