Inte långt kvar nu...



Snart är även januari över och de betyder att jag och syster imorgon har tränat minst 60min varje dag i 30 dagar! Vi är ju helt otroligt grymma!!! Sista passet imorgon alltså. Kommer kännas lite konstigt att inte gå till gymmet varje dag sen. Men jag ska köra på här hemma med morgonpromenader och zumba. Här ska inte liggas på latsidan. På tisdag morgon ska vi ta kort igen och se om de hänt något med våra kroppar. Vi vet ju iof att de hänt lite då de var vägning och mäning dag 10 och 20. Jag är mycket nöjd med dessa siffror men de ska ändå bli väldigt intressant och se på bilderna. Det bästa som denna månaden har gett mig är att jag inte är godissugen. okey klart jag varit de men jag har inte ätit något! Och jag känner även nu att jag inte vill äta de heller vi tänkte vi skulle käka godis till frulle på tisdag men ne igår tänkte jag att varför, varför utsätta sig för sockret igen. haha.. Nu när kroppen blivit van att inte äta de. Men jag tänkte att jag ska få käka godis men då bara på helgen. Ne nu ska jag sluta flumma ska kolla runt på lite jobb och lägenheter!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej =) har missat att du börjat blogga igen men jätte kul att du gjort det =)..

jag har oxå gjort det men har nu en ny blogg ..



håret blev jätte bra =) på fredag kommer vi te göteborg skulle va jätte bra om du hjälpte oss så vi hittar rätt om du kan =)

2012-01-29 @ 19:27:27
URL: http://anniemika.blogg.se/
Postat av: emma

ja ät inte godis te frukost för lätt att sötsuget då smyger sig på igen och har du väl lyckats blivit av med det så är det ju dretbra! :) bäst att bara ha en eller två bestämda dagar som man får äta på :)

2012-01-29 @ 23:21:46
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

roligt =) oki men jag ringer nån dag nämare =D ska du hemhem te helgen förresten eller stannar du kvar i gbg?

2012-01-30 @ 11:09:25
URL: http://anniemika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0