Min kille detta! ;)

Jag har inte fått vara själv värst många timmar när jag var hemhemma i långed. Inget jag klagar över då de var trevligt att ha sällskap vid träningen och på kvällarna. Problemt var bara att han snarkar som en tok hihi.. Jag pratar såklart om mamma och pappas katt! Fast nog är han min också lite iaf hihi.. ;)


Här göttar han sig medans jag tränar haha.. Fast han ligger och små kikar på mig när han tror att jag inte ser ;)


Här ligger han gött i mitt knä efter att jag varit och jobbat. Stackarn fick klara sig utan mig i några timmar hihi..

Det bästa med HD är att han gjort så jag inte är rädd för katter längre. Eller a iaf inte för han men sitter de någon katt och mega stirrar på mig ja då är de kört haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0