Nu soffläge!!!

Pju vilken dag jag har haft. Det har gått i ett hela tiden!

Sov iaf till lite efter nio och de var bra med tanke på allt som jag gjort idag.

Var på gymmet kl 11 och körde 60mins passet med syster. Så jäkla gryma är vi inte långt kvar nu.. Hihi.. Resultat!!! haha
När jag kom hem blev de att fixa lunch som idag blev;


Fläskfile med potatis och morots rösti. Mycket gott och jag blev sjukt mätt.

Sen har jag tagit tag i de enorma tvättberget så sprungit upp och ner till tvätt stugan mellan 13-16. När jag inte var i tvättsugan så städa jag här i lägenheten skurat och dammsugit! Välbehövligt.

När jag var klarr med detta blev de att åka och köpa snus till far. Sedan vidare till media markt och ikea! Mycket nöjd med mina inköp. Så nu har jag fått ordning här hemma och ska strax börja med middagen för att sedan enbart sitta här i soffan tills jag ska lägga mig. Känner på mig att jag kommer sova som en stock inatt.

Imorgon börjar sista ja sista kursen för mig på universitetet!! Wiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0