Nytt år och många olika utmanningar som väntar!!

Ja jag kanske ska ta och skriva lite här igen då haha..
Nu är jag tillbaka i gbg igen efter en rätt lång tid hemhemma i långed hos päronen. Det har varit riktigt skönt att bara få vara där hemma även om jag kanske blev lite less på de under dem sista dagarna haha. Jag har jobbat som aldrig förr under detta jullov så nu klrara jag mig några månader igen haha. Jag har även fått klart att jag får jobba i ed nu till sommaren också vilket känns kanon. För som jag sagt förut så gillar jag detta jobbet grymt mycket! Nu blir de dock lite lugnt på jobbfronten då sista terminen på universitetet är igång.

Imorgon avslutar vi kursen för specialpedagogik och på torsdag startar min sitsa termin. Helt jäkla galet jag har redan pluggat i tre år! Var tog dessa år vägen.. Så i slutet på maj början på juni är jag helt enkelt färdigutbildad.. Ojoj.. Jag har haft lite svårt att välja och bestämma mig vart jag vill ta vägen nu när jag är klar. Men nu,nu tror jag att jag bestämmt mig. Det lutar åt uddevalla, jag har kollat upp lite lägenheter och jobb så ja de känns bra nu. Haha..

Ne nu ska jag se på idrottsgalan ska försöka uppdatera lite oftare nu. Som jag alltid säger haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0