En kanon dag!!

Vilken toppen dag och kväll jag hade igår! Tillsammans med Mika, Nettan och Emma! Plus alla andra som var på Hultevi! Idag har jag dock varit riktigt trött.. Inte bakis men bara trött.. Hehe.. Var iaf duktig och begav mig ut på en promenad med Emma förut skönt att få lite friskluft.

Imorgon bär de av till Göteborg igen för en mellan landning innan jag och mamma åker iväg på lite semester! Det ska bli så skönt även om jag inte riktigt fattat att det är på tisdag vi ska åka. Tiden går ju så galet fort!


Bulgarien förra året! Likblek första dagen på stranden hehe..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaa d va skitkul!:) tack för en superkväll! Puss!

2012-06-10 @ 22:19:01
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0