En bra dag!!

Underbart väder har vi haft idag..

Idag var de dags för redovisningen av utvecklingsprojektet och det gick galant.. Är faktiskt riktigt nöjd över de jag åstakommit. Så inatt kommer jag sova så gott. Imorgon är de dags för sex stycken till att redovisa ssen är denna kursen slut. Helt helt galet... Jag kan inte säga de ofta nog men de är helt sjukt detta att de snart är slut..

Nu sitter jag här med ett leende på läpparn då goa Kerstin från chapman kommenterat igen. Jag måste måste verkligen åka ner å hälsa på i karlskrona nu innan sommarlovet!! Gaah skäms att jag inte kommit iväg ännu. Ska nog ta och och kolla upp detta på en gång.. För nu måste de bli av!!
Tack så mycket kerstin! De värmer i hjärtat varje gång du är inne och kikar. hihi..


Nee nu är de nog dags för sängen..
Natti!!


Kommentarer
Postat av: Elsa Fridolfsson

Du är hjärtligt välkommen till Karlskrona.

2012-03-29 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0