Snälla låt mig få sova en hel natt!!

Jag har helt galet mycket i mitt huvud så mycket att jag har svårt att sova. Jag somnar men vaknar flera gånger under natten! Idag var de den värsta natten fick till och med vid 3 tiden ta mig en ibumetin för att somna om, kan ju dock bero på att jag har svin ont i halsen och hostade som en tok. Men annars är de så mycket som snurrar där upp!! Men jag hoppas få sova ordentligt i helgen då jag senast imorgon kommer få ett beskedd som jag verkligen hoppas är positivt!
Idag har jag även haft bedöming av min vfu och de gick jätte bra så de ska inte vara några problem att få godkännt på skulle jag tro! Hade ju världens bästa T med under samtalet så tjaa kan ju inte gå bättre haha.. ;) Fick höra så mycket bra om mig själv och jag vet att hon menar varje ord.

Sen har jag under den senaste veckan varit på 4!! stycken jobb intervjuer mycket lärorikt och intressant men idag var jag på en intervju på en förskola som jag verkligen verkligen vill jobba på!! Jag kommer få beskedd senast i morgon! Gaah hade velat fått besked idag så jag hade kunnat få sova ordentligt i natt utan massa funderingar i hjärnan!! Den behöver vila, så också jag. Men men bara att stå ut!

Igår när jag kom hem så tog jag en promenad upp på berget. "kan inte springa pga halsen" så jag satte mig högst upp på berget på en bänk och slog bort alla tankar jag hade i huvudet och bara njöt av utsikten och solen! De behövdes! Så de får jag nog ta och göra idag också om solen är kvar när jag kommit hem!

Ah som sagt de är mycket nu, snart klar med vfu perioden, snart klar med skolan, snart vet jag var jag ska jobba, alltså vet jag att jag kommer bo kvar här men jag vill bort från cellen till lägenhet men jag måste försöka tänka på en sak i taget annars blir jag knäpp. Snart börjar en period med mycket skrivande då c uppsatsen ska skrivas! AHHHHH.. Men jag måste tänka en sak i taget, andas!

Som vanligt massa flum här så nu får de vara bra för idag! :)


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Håller tummarna! ;)

2012-03-01 @ 12:10:01
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0