Tjena piraten!

Nu var en ny tårta gjord. Denna ska jag ta med mig till min vfu imorgon då det är min sista dag där! Så då passar de ju galet bra med en tårta hihi.. Detta var en stor utmaning för mig och systerr då denna är helt gluten och laktosfri! Så vi hoppas den ska smaka bra och inte vara torr.. Fyllningarna är hallonmousse, gelehallon garnach eller hur de stavas samt lakritsgarnach, spaklad med grädde. ;)



Här har spaklingen av grädden påbörjats.





Jag hoppas alla blir glada för denna imorgon samt att den ska vara god. :) Men fyllningen i denna tårta är mycket god!! Nu blir de inget mer tårtbak förrens Idas ett års dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Okej, härligt att höra ! ;)

Ni får ju inleda en karriär inom tårtbakning ;)

2012-03-14 @ 16:25:05
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

gud va snygg =) tror de kommer bli super glada.. du får lära mig vill oxå kunna baka så fina tårtor =)

2012-03-14 @ 16:43:20
URL: http://anniemika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0