vilken underbar helg detta kommer bli!!

Ja det kunde inte bli en bättre start på helgen! Jag har nämligen fått jobb! På en förskola i Torslanda en förskola jag verkligen kännde att jag ville jobba på! Och för ca en timme sedan ringde chefen och sa att jobbet är mitt!! Gaah har inte riktigt förstått de ännu. plus att hon sa så mycket fina ord om mig! Glad! Så helgen börja kanon och kommer bli kanon för imorgon och på söndag ska jag jobba på världens bästa extra jobb! Sen att jag är hemma hos bästaste mamma och pappa! Så som sagt en helt underbar helg!! :D

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Men va kul, grattis!!! ;)

Vart jobbar du extra nånstans?

2012-03-16 @ 13:43:17
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Jenny Holm

Grattis Madde!!

2012-03-16 @ 18:14:28
Postat av: Mikaela

Härligt =D

2012-03-16 @ 20:25:25
URL: http://anniemika.blogg.se/
Postat av: kerstin olausson

Grattis till nya jobbet! Vilka fina tårtor du har gjort, ser läckra ut. Kramar Kerstin på Chapman

2012-03-21 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0