Det är mycke nu..

Nu har jag en hel del planerat och de känns bra. Mycket bra faktiskt. Tycker om att ha en fullsmetad kalender.
Vi håller fortfarande på med vår kära c-uppsats, vi fick bra respons av vår handledare igår så de kändes gött.  Så nu siktar vi på att bli klara i morgon!

Nu till helgen har jag inget planerat och de känns bra då ska jag bara vila upp mig. Ligga i soffan och läsa VANLIGA böcker haha. Samt träna en del, det är iaf tanken. Sen får vi se hur de går..

Nästa helg åker jag upp till Mika i Karlstad tor-sön. Det ska bli skoj, hoppas på bra väder också så ska vi hitta på en massa skoj.

Helgen efter de kommer J hit till mig. :)

Sen är skolan slut gaaah har fortfarande inte fattat de. Idag hämta jag och Matilda papperet vi ska fylla i för att ansöka om vår examen. Haha helt jäkla galet!!

Så första helgen i juni ska jag passa D och I, då kommer även Mika hit kanske Emma också. Då bor vi ute i huset och då kommer Elisabeth också att komma en av kvällarna så ska vi grilla å fira att jag tagit examen haha..

Jag ska även in och jobba på mitt jobb på förskolan den 4 juni då kör jag på ett 10h pass när jag ändå är där haha. Ska bli kul att få komma dit igen och få vara där en hel dag samt att vara med på mitt första apt-möte som anställd.

Ja och sen är de inte långt kvar till en underbar vecka i Bulgarien med mamma!!
Sen är min semester slut haha. Då är de jobb i ed som gäller fram till 3augusti så då får jag tre dagar ledigt innan jag börjar på mitt jobb på förskolan.

Haha dessa månader kommer bara flyga förbi och snart är de jul igen. Tss..

Har inte planerat så mycket i sommar dock. Mer än en helg i västervik. Men det lär bli en del sponatana grejer då jag bara jobbar två helger på hela sommarn. Lite skillnad mot förra året då jag jobba varje helg hela sommarn.

Så nu vet ni hur mitt liv ser ut just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0