Helgen så här långt..

Ja detta skulle ju bli en slappar helg i soffan. Det har ju gått så dädär. haha . Igår åkte jag, syster och kidsen till kungsmässan. Vi shoppade lite, igen! Hehe. Var hemma vid 15 tiden då begav jag mig ut på en löptur. Blev 4km och jag kännde inget i ljumskarna! Har kommit på att trappor är perfekt uppvärmning för mina ljumskar. Så det blev fyra gånger upp å ner för berget. Idag åkte jag ut till syster vid 11 tiden. Slängde ihop lite lunch. Hasselbacks potatis och fläskfile gryta! Gött va de! Sen parkera vi oss i soffan för att kolla på gbg varvet på tvn. Perfekt va de hehe. Kom hem och vände i dörrn typ för då åkte jag in till stan för att möta upp Anna. Vi käka mat på böfhouse, gött! Så körde ut henne till Kungälv sen. När jag återigen kom hem så bytte jag bara om till löparkläder och gav mig ut på en härlig kvällstur. Underbart väder och inga käningar i ljumskarna!!! Nu ligger jag i soffan och är pigg första gången på länge! Imorgon blir de troligen in till stan för att kolla på när Dennis ska springa. Och sedan till Elisanet på söndags fika! Japp så var det med denna slappar helg. Tss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0