Hemska natt!!

Idag känner jag mig mega bakfull... Bara för att natten var hemsk. Vakna i ren panik vid 01.30 av en hemsk dröm.. Sen gick de inte att somna om, det var helt omöjligt. Så jag fick lägga mig och läsa kollade på klockan sista gången lite efter 04.00.. Så jag var iinte piggast i svergie när klockan ringde innan 10 om jag säger så..

Men de var bara att gå upp och in till skolan för ett sista möte med handledarn. Det gick kanon han anser att vi är redo och klara för opponering. Gött!!

Så när jag kom hem la jag mig direkt i sängen somna vid 12 och vakna först vid 16.10 hehe.. Så nu är jag så där lagom snurrig och borta i huvudet. Men de gör inget fär ute är de kasst väder jag har en vilo dag från träningen och jag har inga akuta grejer att göra.

Jag hoppas verkligen jag slipper drömma denna dröm igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0