Inne i den här aldrig hemma perioden igen!

Ja jag kommer ihåg att det var en period typ förra året där jag kände att jag aldrig är hemma. Så är de nu också! Jag klagar inte jag trivs med det. Men visst känns de, samt syns. Igår hann jag iaf diska bort mitt berg, alltid något haha. Annars går de i ett, jobba, träna, fotokurs, kvällsmöten, ärenden i stan osv.. Jag tror de blivit så dessa veckor då J inte är hemma. Så för att tiden ska gå har jag en fullbokad kalender. Och ja snart är de lördag! Inte vilken som helst utan J kommer äntligen hem samt att VINTERSTUDION börjar! Såå underbart! ;)

Kommentarer
Postat av: putte kusin

vem gör all disk om du inte är hemma då?

2012-11-23 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0