November nu då..

Japp idag börjar en ny månad och jag och syster kör FF igen.. Var ju i januari senast så var på tiden nu. Första dagen snart gjord och det känns grymt bra.. Riktigt taggad är jag!
Imorgon efter jobbet blir det att åka hemhem det var bra längesedan jag var hemma nu känner jag. Så ska bli skönt att komma hem till byn en helg. Saknar både mor och far men även HD en himla massa! Så hoppas få sova med sötaste pissen i helgen hihi..
Nu sitter jag hemma hos syster helt själv. Passar huset hehe. Då dem redan är i långed. Och min kära man ska/är på häcken-aik med sin far och en polare. Så då blir man solo hehe.. Hoppas bara jag får sova ordentligt när jag sover själv.. 
Rastlös som få är jag även om jag bara suttit här i soffan i ca en timme.. Finns ju inget på tvn heller.. jeje.. Ska sluta klaga nu hehe..
 
Hoppas ni får en härlig helg!
 
// Madde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0