Söndag igen och alla de vanliga sysslorna!

Då har mamma åkt hem till Långed igen då. Haft en trevlig helg men den går ju så fort!! Så nu sitter jag här hemma i kaoslyan själv. Men om en vecka är min J här igen!! :D
Nu väntar tvättstugan i några timmar. Blir även träning fast här hemma idag, syster har blivit mega sjuk så då får jag köra själv. Då jag har tvättid hinner jag inte till gymmet. Så blir att starta två maskiner sen en liten joggingtur för att sen köra styrkan här hemma!
Sen får jag la fortsätta packa inför flytten. Det hinns inte med under vardagarna så får köra på nu. Men fasen va mycket det är haha. Hur har allt fått plats här i cellen. Haha.
//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0