Bröllop!!

I lördags var de då dags för systers bröllop! Och jag kan bara sammanfatta det kort med att det var så sjukt jäkla fint och helt galet skoj!! Har nog aldrig haft s trevligt och skoj någon gång förut! Det var så kul att jag inte var ett dugg bakis på söndagen fast att jag inte la mig fören 03.00 och alkoholintaget var rätt så bra hehe.. Med både cider, champange, drinkar och shotar hehe.. Så det är ett bra betyg när man inte blir bakis. Eller så blev jag inte det för att jag dansa ur mig alkoholen. För jag och Emelie var på dansgolvet nonstop haha. Jaa fasiken va skoj det var! Skulle lätta vilja göra om det redan nu på lördag hehe.. :)
 
Bjuder på lite bilder dock inget på brudparet hehe..
 
Finaste kidsen!
Mina kära päron var så fina så<3
 
Brudtärnorna med respektive!
 
Som sagt det var ett väldigt lyckat bröllop! Sen att jag fått så mycket beröm för mitt tal tja det värmer hehe..
 
// Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med bröllop

2012-10-10 @ 18:20:03
Postat av: emma

så fina bilder på er allihopa :) <3

Svar: tack :)
Madde

2012-10-11 @ 22:55:32
URL: http://quofataferunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0