Skön helg!

Ja då är snart denna helgen över och vi har verkligen bara slappat här hemma. Min kära sambo är alltid galet trött på fredagarna så även denna fredag. Så jag fick se på "på spåret" själv. Men va gör de. 

Igår gjorde vi inte mycket slappa i soffan till filmer bl.a. Ensam hemma och röd drake! Det var mycket skönt och jag tror de är bra att vi tar vara på våra ensamma helger nu för om några helger har vi nog våran H här :) 

Jag tycker att jag får sova mycket bättre nu men bara för att jag kände så igår så vakna jag 04.00 imorse och kunde inte somna om fören 07.00. Som tur va så vakna jag inte igen fören 10! 

Nu får de bli att laga mat!! 

God jul önskar familjen Thorell/Lindquist 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0