Nej, nu längtar jag till vår och sommar! Sol och värme!

Fy idag har de varit grått och trist!! Jag klarar inte av detta väder längre är ju bara så trött hela tin! Sover as mycket men ändå lika trött! Om jag bortser från vädret så har jag haft en toppen dag! Jag syster och i var till ikea. Behövde lite hem hit till slottet. Det var galet mycket folk på ikea. Men vi visste vad vi skulle ha. När jag kom hem så blev de att skruva och städa så nu är jag snart nöjd över hur vi har de här på solsidan. Kan ju inte köpa allt på engång tyvärr.
Som sagt galet trött så nu blir de sova!

Sötaste i på väg till bilen! <3



Kommentarer
Postat av: Nettan

Köpt D-vitamin!:) Funka helt okej på mig då ja hade dvitaminbrist o va gör trött hela tiden!:)
Pusss

2013-01-08 @ 15:23:37
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0