Wiii nu kör vi!

Jaha ja då var det Januari igen då.. Herregud va det går undan. År 2012 har varit ett mycket bra år och det har verkligen hänt otroligt mycket saker i mitt liv. Stora saker som har gjort att jag verkligen känner mig vuxen, haha. 
Jag klarade av att utbilda mig 3.5år på universitetet och tog där med examen som förskolelärare. Fick desutom jobb ca 2månader innan utbildningen var klar. Vilket såklart var jätte skönt. Så nu har jag jobbat i fem månader redan.. Gaah. Jag träffade även min J under 2012.. Och nu har vi flyttat från cellen till slottet "solsidan". 
 
En kort sammanfattning av år 2012 är, Färdig utbildad med fast jobb, Sambo med bästaste J, vart tärna och hållt tal på syster underbara bröllop, klarat av ff två månader januari och november. Så de är klart det varit ett bra år och år 2013 kommer även de bli ett toppen år tror jag, det jag vill med detta år är att nå min målvikt, och utveckas ännu mer inom mitt yrke!! 
 
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gott nytt år gumman!:) Vill önska dig allt d bästa under 2013 o hoppas det kommer bli ett toppenår!:) Pussss

2013-01-02 @ 12:46:46
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0